corneliasdagbok

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Cornelia Andersson - 2 september 2012 23:18

Usch!!
Jag verkligen HATAR matte!! Jag vill inte ha nåt med det att göra.. ;// **suck**
Vi ska ha typ 3/4=75%, 1/100=1%, 1/10=10% o,s,v.. INTE KUL!!


Asså det e ju ENKELT, så varför ska vi behöva göra om det varje läsår liksom,, finns ingen nytta till det.. Det är bara tråkit.. ;//


Aja man får iallafall träffa sina vänner i skolan iaf :3


På Onsdag följer ev. Vanessa med till stallet!!:D,, sååååååååå det kanske blir ett foto,, eller 2 :3


//Cornelia

Av Cornelia Andersson - 2 september 2012 22:52

Nu har jag en jobbig vecka framöver!! ;//

Läxor till nästan vartenda dag + alla djuren *suck*

Aja,, jag klarar mig nog igenom det... hoppas jag :S..


Kan ju också passa på att säga att min förkyldning börjar lägga sig, och min röst börjar komma tillbaka!!:''D
**Happy faaaace**


Var hos ponnyn idag och det verkar som att hon också kanske börjar få ögoninflamatio,, fast det är ej säkert,, jag kunde ej se riktigt. Ska kolla det mer noga på Onsdag.. Hoppas INTE att hon får det ;//.. Får köpa flughuva!!
På Onsdag blir det nog hoppning (första gången på henne isåfall) eftersom det blir bom-övning på Torsdag :3


Saknar min lilla gris :3


     
//Cornelia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards