corneliasdagbok

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Cornelia Andersson - 4 september 2012 16:24

Usch!!

Det började med att syrran kommer in å väcker mig ''Corre, du kommer försent till skolan!!''.. HOPPAR upp ur sängen,, kollar på väckarklockar ''07,30'' FAAAAAAN,, skolan börjar om 15minuter!! (tur då att skolan är rätt över vägen).. Upp fort som fan, äter, klär på mig, borstar håret å tänderna å springer till skolan.. hann dit till ''07,40'' :PP


Sen hade vi eng-glosor till idag.. Jo,, såklart när jag skulle träna till dom igår,, innan jag somnade så råka jag såklart somna,, med boken i ANSIKTET!! x''3

Aja,, 10 min innan eng-lektionen började, så började jag att plugga på dom ;))
Kunde alla utom 1 på testet.. :PP 

Åhhhh,, nu MÅSTE jag nog börja plugga till NO:n och SO:n lite mer.. kan lite.. men vill veta SÄKERT att jag kan!!;))


(Får bli en gammal bild på ponniieen)
     

//Cornelia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards