corneliasdagbok

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Cornelia Andersson - 9 september 2012 17:36

Ja,, idag fick jag tillbaka min dator,, sköööönt..


Nu måste jag bara skriva om veckan *suck* ;))

I Onsdags så tränade jag med Candy. Hon gick fram bra, lyssnade bra, fina galoppfattningar o,s,v.. Riktigt nöjd!! Vanessa följde med,vilket var extra kul ;))

I Torsdags hade jag också träning med Candy.. Gick PISS!! värsta lektionen med henne än så länge ;//
Hon lyssnade inte alls.. ick ej ut i hörnen, löd mig ej om hur jag ville att hon skulle gå, slängtravade istället för att fatta galopp o,s,v.. gick inte alls bra.. Men sen när vi väl kom in i galoppen så gick det väll hyfsat bra ändån ;)) Även här var Vanessa med ;))

Fredagen och Lördagen hände väll inget speciellt.. Jo, jag var med Vanessa ;))  (sovit hos mig Fre-Lör-Sön) ;))

Och idag var det dressyrtävling.. Jag tävlade ej,, men Candy blevtävlad av Jasse och Johanna J :))
Riktigt duktiga tjejer!! :))

Bilder å filmer kommer sen :PP


//Cornelia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards