corneliasdagbok

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Cornelia Andersson - 10 september 2012 18:59

Jadu min älskade vän,, hur började nu allt igen??


Jo när vi gick i 5:an (?) så var du å din klass på vår skola för att kolla hur vi hade det (då ni skulle flyttas till denna skolan när ni började 6:an). Du å jag fästes vid varandra DIREKT och brjade ta mer å mer kontakt.. Jag kommer ihåg att jag bönade å bad om att du skulle be om att få börja i min klass å inte paralellklassen x'')..


Sagt och gjort.. När vi började 6:an,, så kom jag såklart LITE senare till när vi skulle in i klassrummet för första gången,, å där satt DU,, brevid där jag skulle sitta.. Jag bara ''YEEEEESS''!! ;))

Tiden gick å vi hade våra svåra, men absolut våra BÄSTA minnen tillsammans.. Ångrar INGET med dig <33

Vi kom på att vi hade ungefär samma intressen: Att sjunga, att hålla på med hundar (b.l.a agility som din vovve Disel (stavning) e så bra på), att hålla på å jävlas med allt och alla, att rida (till viss del) och så kom vi såklart på att vi var mer än vänner,, VI VAR SOM SYSTRAR..

Jag ångrar INGET jag jort med dig.. Jag vill inte ÄNDRA något på dig.. Du är perfekt!!,, Precis som du är..

Du är min Vanessa, min älskade syster <33
Älskar dig gmn!!<33



2 VÄÄÄÄLDIGT fina bilder på oss ;))<33
   

//Cornelia

Av Cornelia Andersson - 10 september 2012 18:36

Woop Woop
Kan det bli bättre??:D


Nu kollar man på 112 på liv och död,, ÄLSKAR den ''serien'',, alltid lika spännande ;))


Å sen,, enl. syrran så blire att se X-Factor Spännande Spännande!!


HELT onödigt inlägg, men jag har så GRYMT tråkt, så det finns inte x'') så det fick bli ett Litet, KORT, ONÖDIGT inlägg ;))


Haha väldigt seriös bild på mig å Vanessa ;))

  

 

//Cornelia

Av Cornelia Andersson - 10 september 2012 18:06

 

Toya :3


 

Toya^^


 

Seven <33333


 

Älsklingen <33


 

^^


 

Toya igen :PP


 

My ville med säga hej :3,, lilla gammelktanten :)


 

Bild på Sevens päls,, han får vinterpäls nu på sommaren^^ <33


  

<33


//Cornelia

Av Cornelia Andersson - 10 september 2012 18:03

                                                     

//Cornelia

Av Cornelia Andersson - 10 september 2012 17:35

Var på diabeteskontroll idag = LEDIGT FRÅN SKOLAN!! :D

Var jättenöjd med dagens tester,, även läkarna.. De tycker att jag har så bra koll, kollar mig jätte bra (mer än typ.... ALLA) så nu testar vi lite grejer (som att höja insulindoserna) för att typ hålla stabila å lagom höga värden hela dagarna ;))

En ny läkare med :))
Som dock ska va pappaledig nästa gång,, men sen ska han va min ''permanenta'' läkare,, vad jag fattat ;))
En COOL snubbe ;)) Som INTE är en gammal gubbe, eller en tant som ja,, E DUM I HUVET!! ;))


Aja,,  haha:PP

På Ondag ska vi hoppa,, å jag är INTE taggad ;O
Candy blir (enligt de flesta) VÄLDIGT DRAGIG i hoppningen.. å jag e redan osäker i hoppningen å jag gillar ej när hästar drar o,s,v.. så jaa..

Aja,, trillar jag av så trillar jag av x'')
och isåfall så får jag det förmodligen på film, eftersom Vanessa ev. följer med x'')


Ha det bra


(bild på min förra skötponny Seven Up sen när jag var å hälsade på honom där han nu går och får leva ett gott liv som pensionär hos Carna 8/9 -12)
 

//Cornelia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards