corneliasdagbok

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Cornelia Andersson - 23 september 2012 14:17

Sådärja,då tror jag nästan att detbörjar bli dags för mig att fixa en header.. JAG VET BARA EJ HUR DEN SKA SE UT!! :OO 

Ni kanske kan skicka in olika förslag?? :))
(ni kan ju använda bilderna jag lagt upp här och/eller på min dayviews/bilddagbok, jag heter SevensFlikkah där) ;))

Ha det så jättebra!! :33

//Cornelia

Av Cornelia Andersson - 23 september 2012 13:57

Tack mina underbara läsare!! 

Tack vare er vann jag utmaningen och slapp därmed att drick proviva :3
Vanessa ska dricka 5råa äg.. Igår klarade hon 1. Men en annan dag tar vi resten!! ;))
Filmade in så långt vi kunde innan minnet tog slut på kameran.. Lägger upp det sen.. 

Jag har varit extremt förkyld och bara legat och ''vilat mig'', därför har jag ej kunnat blogga;//
Aja.. Nu e jag på gång igen..

Ridlektionerna har gått PISS, jag har ej kunnat koncentrera mig alls knappt,och nu känns det som att jag är nere på ruta 1 igen ;//.. Men vi får helt enkelt jobba på det!! Och hoppas att vi återgår till det vanliga..

Nu på Måndag, fram till Söndag så kommer jag och Vanessa köra fjortis-vecka.. Altså.. Vi kommerskriva som fjortisar, prata som fjortisar, Ta fjortisbilder o,s,v. På vars en blogg såklart.
Egentligen var det mening att jag skulle göra videoinlägg varje dag.. Men nu när jag är hes, så vet jag inte.. Men vi får helt enkelt se!!:))

Ha det så bra!:))


Fick bli en bild på Bianca;))

  

//Cornelia



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards