corneliasdagbok

Alla inlägg under november 2012

Av Cornelia Andersson - 3 november 2012 02:28

''imorgon/ikväll'' smäller det. Jag ska fira min 15-års dag med mina vänner!:))
Dagen innan jag fyller år!!! ;))

Kommer bli NAAAAAAAAJJSIGT!! ;))

Har redan fått present av Jessika!:))
Vitt schabrak
Pannband
Vita snoddar
Benlindor
Magic Brush borste
Mankam
Och en ''tvätthandske''
Jätte stort tack!:))
(har ej bilder på denna datan, så det kommer nån annan dag)

Ne, nu ska jag gå och sova! Godnatt alla läsare!:))

//Cornelia

Av Cornelia Andersson - 3 november 2012 02:21

Ja, såklart kommer det vara kul att åka till Polen med klassen men,  familjen å djuren som får stanna  hemma då? (nu följer ju iochförsej pappa med, men ändån). Kommer såklart att sakna alla.

''Hejdå familjen, ses på Fredag''. USCH! ;//
Kan inte bara alla få följa med?
Candy, Tilly, Busan, Molly, Sture, Vernon, CoccoNella, Mamma, Syskonen å faktiskt mormor.
Skulle vara toppen!


Vi åker på Måndag, sen är vi framme på Tisdag. Sen åker vi därifrån på Torsdag och är hemma vid lunchtid på Fredag.
SÅ LÅNG TID! Utan att få vara med Candy ;//


Fast, sen kommer det ju lite roligt med!:))
veckan efter så ska ju jag praoa!! Det ska jag göra i stallet!! :))
En hel vecka (nästan) med Candy, å alla andra underbara människor som finns där!:))
UNDERBART!! :'')

//Cornelia

Av Cornelia Andersson - 3 november 2012 02:13

Ja, den 21 Oktober tävlade ju jag för första gången. Såklart red jag Candy.
Jag tog den lättaste klassen (LD:1).

Jag trodde att Candy skulle bralla loss, eftersom hon blir lite nervös av att vara själv. Men nejdå! där gick hon och lunkade på så fint x''3
Kanske skulle behöva sporrar? O,o

Iallafall. Det var långsamheten som drog ner en del på poängen.
För att få en CR (Clear Round) rosett så behövs det minst 57%. Jag fick 56,67%. Så NÄRA!!.. Hmm, nästa gång hoppas jag att vi kommer fram i lite mer fart! ;))

Är iallafall supernöjd med älsklingen eftersom hon ej stissade upp sig å stack med mig, som hon gjorde när jag red själv i ridhuset på en Söndag ;)
Stackars Maria (min kompis) som nästan fick några bakhovar i skallen ;//   


//Cornelia

Av Cornelia Andersson - 3 november 2012 02:09

 Jupp.. ni läste rätt!!


Jag glömde mitt lösenord så därför har jag ej kunnat blogga!! ;//


Där har ni iallafall anledningen.
I nästa inlägg kommer jag skriva om hur dressyrtävlingen gick   


//Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards