corneliasdagbok

Alla inlägg den 20 juni 2013

Bloppis-annons
Av Cornelia Andersson - 20 juni 2013 23:56

Söker följande:


Beigerutiga ridbyxor strl. 38/M, Ska vara i fint skick.
(Hittade ingen bild framifrån)
 



Marinblått (med lila ''rad'') HV Polo X Sports schabrak strl. Full (allround), ska vara i fint skick.

 



John Whitaker Union Jack schabrak strl. Full (allround), ska vara i fint skick.



Svart lädergrimma strl. Cob. Ska vara i fint skick.
 


Detta är vad jag kommer på just nu. Kommer säkert mer ;)


/Cornelia


Hästar & Ridsport, Köpes - Kristianstad (Skåne län)
 
Av Cornelia Andersson - 20 juni 2013 18:59

Well, pappa fyller 39 imorgon och mamma fyller 40 på söndag. Jag skulle vara så snäll att överraska de med en tårta..
Jag säger bara stackars BSJ som under något/några års tid nu försökt lära mig "baka",, hehe, vi ser ju hur det går x")
Marängtårta med grädde, kolasås och några stänk karamellfärg (för att det inte ska se lika tråkigt ut) x")
Hmm.. De ville inte ens smaka x.x

Haha stackars BSJ x"/

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 20 juni 2013 13:26

Lägger upp lite låtar nu.. Typ så som jag känne




/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards