corneliasdagbok

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Cornelia Andersson - 21 juni 2013 10:40

Jag fick bara en känsla av att vilja gå ut och sätta mig någonstans och skriva.
Egentligen är det CMP som gav mig idéen, först tyckte jag ''men nej, tänk om någon ser vad jag skrivit,om hur jag känner, mår o,s,v.''
Det känner jag inte längre.


Jag vill bara sätta mig någonstans i det gröna och bara fundera mig bort till drömmarnas land. Där allt är bra. Inga sådana bekymmer som jag har iallafall.

''Allt kommer bli bra'', vill jag ska stå vid axeln, Pias förtjänst. Det är de orden som jag kommer bära med mig i resten av mitt liv. De orden som får mig att tänka tillbaka.


''Allt kommer bli bra'' fick jag viskat i mitt öra. Det är de första orden jag hör när jag vaknar och de sista orden jag hör när jag somnar. Det är de orden jag hoppas på är sanna.
*Suck*


Nej, nu får jag sluta deppa..
Det är ju sommarlov för fasiken! Ut och ta hand om dina kaniner! Åk och hälsa på din häst på sommarbetet, skeiv berättelser!
Sommarlov skulle det ju bli i vilket fall som, så nu får jag se till att ha kul!

hmm..


 

/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards