corneliasdagbok

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Cornelia Andersson - 7 juli 2013 21:25

Varför har jag inte fått pengar på min mobil ännu? De skulle kommit nu denna veckan, sen räcker de inte länge heller. Får bara 79kr i månaden.
Måste ju slänga iväg ett viktigt sms till på måndag (imorgon), ang. imorgon..
Får hoppas att jag får ett samtal från personen antingen nu ikväll/inatt, eller imorgon innan 15,00.
Måste verkligen få ur mig en sak som jag gått och grubblat på om jag verkligen ska säga i 1 (eller nja, egentligen 4 månader) nu.

Men även en sak om varför jag är så himla osäker till kärleken. Varför jag inte litar på "någon"
Vill få det ur mig, innan saken som händer kl. 17,00 imorgon och få reda på om det verkligen är värt att säga det, för att verkligen få lätta på mitt hjärta..
Åhhh!!:O

Håll tummar och tår för mig..

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 7 juli 2013 18:15

*trumvirvel*
Malmööö..

Ska åka med mamma och köpa ännu en barnvagn, eftersom ingen annan ställde upp (undrar varför......) ;)
Bilen är skollhet och jag håller typ på att dö.

Med en mage och rygg som tar kol på en, så är det inte världens trevligaste lilla tur.
Man blir inte direkt gladare av att veta, att vi kommer vara 2 tusenlappar fattigare till Ullared :'( suck..



/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 7 juli 2013 13:42

Dagens horoskop är aningen förvirrande för mig, det verkade vara mer "gårdagens horoskop" eftersom det påminner..... Om igår.
Aja, ska bli intressant att se vart detta leder:

" Du kommer att få några goda nyheter som kan lindra din besvikelse över en nyligen nedgång som omfattar en investeringsaffär eller ett partnerskap. Partnern hjälper dig att reda ut förvirringen. Skaffa avtalet till pappers, eftersom det kan förekomma missförstånd på vägen."

(bild på hur jag såg ut igår) ;p

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 7 juli 2013 00:12

... jag åkte till danskvällen (åkte med Anna och Company).
Visste dock inte vad jag skulle göra där, när vi kom dit så var där typ ingen man direkt kände och jag kan ju inte dansa eftersom jag har så ont i ryggen.

"vafan, ska inte Pia vara här" tänkte jag
Och vips så dök hon upp mitt i allt, och jag har nog aldrig känt att jag behövt krama någon på så länge, vips så kom hon och sa hej, med en kram. Haha, kunde det bli bättre ;)
Vi snackade lite om vad som ska hända på måndag, och faktum är att jag är livrädd. Hmm, får väll se hur det går.

Sen skulle ju jag såklart åka hem, men precis när jag skulle gå till fröken Pia och säga hejdå så skulle hon dansa... Så det sket jag i :p

När jag kom hem då? Fyfan, önskar att jag inte hade åkt hem .b.l.a. La mig i soffan och vips fick jag en sådan "huvudvärk", en sån jag svimmar av. Jaha "och?" liksom.. Suck
Vi får väll se hur det blir med det
Det andra bör jag inte ta upp här menmen..

Ni måste önska mig till, tills på måndag!:O

/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards