corneliasdagbok

Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

Gööör-gó dag..

Av Cornelia Andersson - 8 juli 2013 23:13

Superhärlig dag idag!
Vaknade (såklart),, sedan snabbt upp och äta en (jätteliten) macka och sedan städa rummet.
Slänga mig i badkaret och ta en kalldusch,, sedan på med det lilla sminket,, som man fick låna av lillasystern.
Sedan kom Andreas och efter ett tag kom Felix,, HÄRLIGT!:)
Två av de närmsta vännerna man har :3
Sedan iväg till,, tha skog och ha lite samtal. ÄNTLIGEN! Gick för den delen väldigt bra.
Sen, efter det blev det lite,, ja, vad ska man säga,, agressiva samtal, mellan vissa i gruppen *suck*, men som vanligt var ingen sur på mig *ironisk, men sant*. Aja, det blev inte bra heller sen efter det, så vi får väll se hur de löser allt. Sedan gick Syster yster och Andreas ner till bussen och hämtade Pontus medan jag och Felix satt och snackade, vilken lättnad att få ur sig det man velat få ur sig i flera månader, en person som alltid förstår!!
Sedan gick vi till pizzerian och sedan hem.
vid ca. 21,00-tiden (?) ringde jag ett samtal, aningen sent kanske?:O Och berättade för ännu en person, så nu känns allt toppen. Håller jag på att få tillbaka min positiva energi?
Avslöjade också mina och Victors ''onda'' planer på att våldgästa vår gamla skola, och ge alla lärare/lärarinnor etc. glass :3
Antingen kommer de gilla oss ännu mer, eller så kommer de slänga ut oss.. hmm..

Anledningen till att texten blev så ''pladdrig'' var för att mamma ska ha datorn *suck*, så fick skriva snaaaabbt :O

 

Bilden är från när vi äntligen hade gått färdigt nattvandringen :)
Svintrötta var de flesta,, utom jag, som brukar vara uppe så länge ändån (ja, även skoldagarna).. Skitkul, att vara med massa ''döingar'' haha ;))

/Cornelia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia Andersson - 4 februari 2015 10:54


Gårdagens ridpass gick väll helt okej! Hästis var pigg, och sådär. Valde att inte ta någon galopp då jag istället ville koncentrera mig på att först få henne att tagga ner, bara en liten aning, och få henne mjukare i skritten och traven, samt att v...

Av Cornelia Andersson - 3 februari 2015 15:53


Nu efter en jobbig skoldag så är jag äntligen på väg hemåt! Startade med hundlektion, sen historia, efter det hade vi lunch och efter lunchen var det biologi och sist så hade vi hund igen. På hundlektionen var där ju en sådan där massage person. ...

Av Cornelia Andersson - 3 februari 2015 07:37


Igår efter skolan så gick jag, Vanessa och Natalie till Espresso House och tog en fika! Jag och Vanessa tog varm vit choklad med grädde och marshmallows + någon sirapsaktik sak ovanpå, vi tog även vars en chokladmuffins, medan Natalie endast tog var...

Av Cornelia Andersson - 2 februari 2015 07:36

Halloj! Igår var det också stalljour. Kul! Kom dit på morgonen och då skulle vi börja ge Hö inne och sedan började vi mocka. Under tiden vi nickade så släppte vi också ut hästarna. Vi mockade rätt snabbt, vilket gjorde att vi nästan precis efter...

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards