corneliasdagbok

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Cornelia Andersson - 10 juli 2013 19:18

Har du någon gång varit så arg att du håller på att spängas? Går småsyskonen dig på nerverna? Är föräldrarna tjatiga? Svarar inte dina vänner på sms/fb/kik etc.?
Usch vad jobbigt!

Här är mitt tips, ät choklad!
Oavsett om det är din pappas chokladkaka, bryr du dig? Nej.
Speciellt choklad med saltlakrits, mums ;)

Nej men. Det funkar för mig :p

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 10 juli 2013 18:06

All along it was a fever
A cold sweat hot-headed believer
I threw my hands in the air I said show me something
He said, if you dare come a little closer

Round and around and around and around we go
Ohhh now tell me now tell me now tell me now you know

Not really sure how to feel about it
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you
It takes me all the way
I want you to stay

It's not much of a life you're living
It's not just something you take, it's given
Round and around and around and around we go
Ohhh now tell me now tell me now tell me now you know

Not really sure how to feel about it
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you
It takes me all the way
I want you to stay

Ohhh the reason I hold on
Ohhh cause I need this hole gone
Funny you're the broken one but i'm the only one who needed saving
Cause when you never see the lights it's hard to know which one of us is caving

Not really sure how to feel about it
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you
It takes me all the way
I want you to stay, stay
I want you to stay, ohhh

 

Gaaaaaahh :O

Av Cornelia Andersson - 10 juli 2013 15:21

Asså,, vila??
Nehe du!!:O

Dagens Horoskop lyder:
''Det är inte den bästa dagen att ta itu med nya projekt gällande förbättringen av hemmet. Chansen finns färgerna är helt fel, och att det urenkla golv kakeljobbet kommer att visa sig att vara mycket svårare än du trodde. Det är bättre att du vilar och kopplar av hela dagen.''

 

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 10 juli 2013 15:09

Var hos dietisten idag och pratade lite om vad jag behöver äta, hur jag ska räkna kolhydrater etc.
Sen vägde hon mig och jag hade faktiskt gått ner lite, istället för upp...

Inte så konstigt kanske, hmm. Inte så mycket heller bara 3hg, men ändån ;)
Kommer ju bli lättare att gå ner nu iallafall hoppas jag.
För er som undrar så väger jag nu 61,6 och jag tycker det är ganska lagom, visst hade jag vägt 3-4kg mindre hade det ju absolut inte gjort något, men jag är ganska nöjd med mig som jag är nu. Lite runt menen och höfterna hade gärna fått kunna smalna av lite, men vafan.. :P 

Inatt sov Vanessa här. Hon skulle egentligen vara med Amanda, men Amanda låg ju bara och sov så jag och Vanessagick på promenad ensamma. Det avslutades sen med en tripp till affären för att köpa smör till mamma, snälla som vi är. Där mötte vi ett väl igenkänt ansikte, supertrevligt!:)
Men iallafall, tillbaka till inatt. Jag har ju väldigt svårt för att lyckas somna så jag satt ju uppe aningen längre än Vanessa och Amanda, tittade lite på TV och så, när jag plötsligt känner världens kallaste rusning i kroppen, samtidigt som det liksom ilar. Kändes precis som om någon smälte isglass inuti kroppen på mig. Så jag värmde mig en gó kopp kaffe. Men vad vore en ''gó kopp kaffe'' utan att få ont i magen efteråt?
''Alvedon!!'
Och sen lyckades jag somna :P


 

Bilden är ''Just because, old times'' ;)



/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards