corneliasdagbok

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Cornelia Andersson - 11 juli 2013 22:56

Hallöö..
Idag var vi ju på Hästveda marknad. Inga djur köptes in, vann inget, köpte chips, träffade inte Annika, tappade bort mormor, Andreas följde med.

Haha jag, Andreas och Amanda gick en sväng själva på marknaden med Felicia i barnvagnen.
"hej familjen, bor ni i hus eller lägenhet?"
Ehhhh?
"det är ju fan, man ser oftare och oftare, barn som får barn!"
Ehhhh, ursäkta?? :O
Hmm, haha dagens garv ;)

Aja, kom iallafall hem helskinnade, eller nja, inte Andreas, han fick jaga en ballong och alla trodde att han var dum i huvudet ;)
Så sött ;)

När vi kom hem så ville jag Andy och Amanda ha Cola, så det köpte vi och sen gick vi min dagliga lilla runda.
Vem träffar vi? Hah! Gissa den ni :p
En märklig person som verkar veta allt! Som alltid dyker upp, överallt haha :p
Kul det också iallafall.
Härligt!

Sen gick vi och då bara föll jag, ner på knä, jaha, spännings-huvudvärk, eller epilepsi?:O
Tur att jag var på gräset ifall jag skulle göra faceplant rakt ner.
Vårdcentralen nästa?
Vill Inte!
Har även haft väldigt mycket ont i magen och ryggen,,
Återbesök och se att allt verkligen fixades?
Vill inte!

Aja återstår att se.

Sedan fick Andy näsblod och jag fick äntligen visa mina kunskaper inom vården ;)
Skolan lite har man läst på NO- lektionerna :p




/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 11 juli 2013 10:07

Daaaagens:
" Den nya personen i ditt liv har några chockerande överraskningar. Vare sig det bara är en vän eller en potentiell partner kan det visa sig att de har dämpat sin personliga resumé lite, eller så får du veta att du har radikalt olika värderingar i livet ."
:)


/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 11 juli 2013 09:29

Hästveda marknad :)
Har tagit med 2 transportburar, kutterspån, vatten, vattenflaskor, klosax :p



+ att jag har 2 kaniner här hemma som får nöja sig med lite morot idag istället för rasthagarna,, de kommer göra många glädjeskutt när jag kommer hem, känner jag på mig.




/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 11 juli 2013 07:54

Idag bär det av till hästveda marknad, och mamma vill köpa höns, hmm.
Jag själv ska antagligen bara se om där finns något jag behöver, tror inte att jag tar med en kanin hem idag.
Men tar ändån med lite transportburar iallafall. Hehe.

Ser man någon mer där? Vad ska ni köpa?:)

(Bild sedan igår. Brist på liv..)


/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards