corneliasdagbok

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Cornelia Andersson - 13 juli 2013 20:53

Köpte detta:

Men tyckte att det gröna linnet var väldigt kort, så jag kan ju byta det :)
Tröjan (hörde ihop med linnet) 150:-
Byxorna 50:-
Billigt och bra.

Mötte Anna & Company
Såklart sköt Johan sådana körsbärskärnor på mig.. Hmm

Huvudet stannar i en riktning och gör ont att vrida på det och så. Nackspärr imorgon?
Isåfall måste alla vara sociala.
Stora/små
Nära vän/knappt känner
Lärare/släkt
ALLA!!:O

Vill inte ligga still nere på mitt rum, när inte ens TV:n funkar :/

Har börjat skriva igen.
En berättelse om mitt liv. Ska bli kul att få respons på den sen, men p.g.a Innehållet så är det bara vissa som får läsa.
Kiara hjälper mig skriva<3





/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 13 juli 2013 17:19

Alldeles strax påväg till Degeberga marknad. Nu j*vlar fick vi eld i röven ;)

Ville bara göra ett onödigt inlägg


/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 13 juli 2013 02:28

Oj glömde ju att skriva att vi inte ska vara på marknaden förrän kvällstid :)

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 13 juli 2013 02:22

Idag (lördag) är det dags för marknad, igen.
Vet inte om jag vill, men åker ändå, det kanske finns någon rolig person man känner där :p
Ska du dit?
Har du tänkt dig köpa något speciellt?

Själv har jag ingen aning :O
Inte godis, ska jag försöka. Jag måste börja gå ner lite i vikt nu. Hmm ;)


/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards