corneliasdagbok

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Cornelia Andersson - 14 juli 2013 23:39

Blev att träffa underbaraste Felix och Andreas idag. Gick till affären och sen såklart hem, där allt blev lite surt och så, jag och pappa tjaffsade lite och sedan var jag ganska frustrerad över att jag inte hade kunnat gå min dagliga runda,, så när det blev lite tjaffsigt där hemma så bara gick jag, sedan sprang Amanda efter. Hon ville till Ica och när vi skulle betala så stod Felix och Andreas vid kassan, med min hatt, haha så gulliga :3
Så gick vi min runda genom Tollarp tillsammans, sen köpte vi pizza och åt faktiskt på Viking. Nice.
Sen hem och sen lite annat, därefter fick vi asa oss till affären ännu en gång för att köpa kattmat och saker o ting blev spända och jag fattade inte ett piss, men det löste ju sig sen. Felix missade bussen hem (Ooops) och följde nog med Andreas hem sen?:p

Aja, trevlig dag/kväll iallafall :)

Tack för rosen, Amanda, som för visso fick den av Andreas x")


/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 14 juli 2013 14:41

"dagens horoskop" krånglar och jag vet inte när jag kan lägga upp det igen.

Verkar inte som att jag har nackspärr, men kan ändå inte vrida på huvudet x.x
Jag och syster gick iallafall till affären och handlade till mamma :P
Sen ska jag ut och gå min runda, även det med syster!



/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 14 juli 2013 02:09

När man bara sitter uppe såhär och har lite ont i nacken så passa man ju såklart på att fixa sin kaninuppfödnings-hemsida,, för ni visste väll att jag föder upp kaniner ;)
Mest nöjd är jag med:
Till Salu >> Köpevillkor >> Köpekontrakt.

Känns riktigt bra att få det gjort. 
Har även uppdaterat kullplaneringarna och nu är det öppet att visa intresse på kullen.
Priser har jag inte ens funderat på ännu.

Nya bilder på kaninerna väntas inom kort.

www.borgargatanskaniner.weebly.com  


 


/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 14 juli 2013 00:11

J*vlarns k*khuvuds uerjflehgesihglueirgiehvieha
Har antagligen fått ''en liten nackspärr''
Och jag håller redan på att dö.
Den kommer antagligen vara borta till tisdag, eftersom jag ändå är ganska pigg (rör dock inte huvudet alls).
Asså, varför just mig?:O
Hade jag inte redan mycket problem?
Om jag ska träffa någon, då ska vi ta det lugnt!
Blir det värre, då får pappa ta hand om kaninerna (mohahaha)


*suck*
Hej sömnlös natt.


/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards