corneliasdagbok

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2013

Trevligt + åh nej

Av Cornelia Andersson - 1 augusti 2013 23:34

Denna kvällen har nog varit den trevligaste på hela lovet, än sålänge.
Stack ut en stund med Felix och Andy, som hade Kevin med sig. Har bara träffat Kevin en gång tidigare, men då sa vi inte ens hej till varandra. Idag visade det sig dock att vi har en del gemensamt och vi började snabbt prata om våra liv och lite så. Det brukar ta tid för mig att våga prata med människor, men här sa det liksom bara klick. Han är också lika gammal som mig, ännu mer awesome, eftersom jag nästan inte umgås med någon som är född samma år som mig.
Hoppas vi kan fortsätta hålla kontakten..

Imorse kändes allt toppen! Hade inte ont någonstans, utom lite i ryggen, men senare framåt kvällen fick jag ont i handleden så den här åkte på:


Sen efter det gick vi ut en stund till, fast då hängde Amanda också med. Trevligt trevligt.

Sen hem och sedan skulle killarna gå och jag skulle kolla på Holby City.. Det första jag ser "Janice har fått värkar" jag bara "whuuut" och det slutar med att barnet föds ganska mycket för tidigt och Janice ligger på operationsbordet och är nära på att dö.. Dör hon så börjar jag seriöst gråta, då går mitt liv under!
Nej usch! Vill inte ens tänka på det! Hur kan ens ett avsnitt sluta så!?

Aja.....
Kaninungarna är idag 10 dagar gamla och den första, faktiskt den minsta, har öppnat sina ögon :33 (och kissat ner mig också för den delen).. Aja den är gullig ändån ;)

Bilder från kvällen:




/Cornelia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia Andersson - 4 februari 2015 10:54


Gårdagens ridpass gick väll helt okej! Hästis var pigg, och sådär. Valde att inte ta någon galopp då jag istället ville koncentrera mig på att först få henne att tagga ner, bara en liten aning, och få henne mjukare i skritten och traven, samt att v...

Av Cornelia Andersson - 3 februari 2015 15:53


Nu efter en jobbig skoldag så är jag äntligen på väg hemåt! Startade med hundlektion, sen historia, efter det hade vi lunch och efter lunchen var det biologi och sist så hade vi hund igen. På hundlektionen var där ju en sådan där massage person. ...

Av Cornelia Andersson - 3 februari 2015 07:37


Igår efter skolan så gick jag, Vanessa och Natalie till Espresso House och tog en fika! Jag och Vanessa tog varm vit choklad med grädde och marshmallows + någon sirapsaktik sak ovanpå, vi tog även vars en chokladmuffins, medan Natalie endast tog var...

Av Cornelia Andersson - 2 februari 2015 07:36

Halloj! Igår var det också stalljour. Kul! Kom dit på morgonen och då skulle vi börja ge Hö inne och sedan började vi mocka. Under tiden vi nickade så släppte vi också ut hästarna. Vi mockade rätt snabbt, vilket gjorde att vi nästan precis efter...

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards