corneliasdagbok

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Cornelia Andersson - 1 september 2013 21:14

Dåvi nu gått ut med det på Facebook, kan vi lika gärna gå ut med det här också.

Nu är det alltså bekräftat att jag och Marcus är.... Ett par, helt enkelt.
Inte värre än så.

Lär bli kul att se hur detta blir ;))
Grattis till oss !




/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 1 september 2013 08:12

Bestod av stalljour.
Hade Vanessa med mig, och helt plötsligt dök även Oscar och Markus upp! De fick också jobba hehe.
Även ett ridpass blev det, dock kändes hon lite stel och jag hade tydligen problem med att få ner hälarna, dock kändes det som vanligt, alltså, inga problem med hälarna ;)

Efter jouren följde alla med mig hem och hade lite trevligt, sen lämnande vi Vanessa vid bussen och stack hem och åt Pizza, gott värre.
Efter det skulle ju killarna också hem, så jag och syrran gick med de till bussen. Och ja...
A bit of crazynes poped up!Oops..

Idag, stalljour igen och jag har träningsvärk som in i bomben!
Dessutom är det öppet hus idag också, så det blir att leda hästar, jahopp.

Vi får se hur det blir, men nu ska sminket på!

Ha det så bra !





/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards