corneliasdagbok

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Cornelia Andersson - 4 juli 2014 23:43

Idag har inte varit den roligaste,, långtråkig och irriterande rent ut sagt.
Nåja, bestämde mig för att gå och fota blommor.. Men eftersom jag oturligt nog redan fotat alla blommor i vår trädgård så fick jag vara så snäll att packa ihop alla grejor och traska bort till mormor och fota blommorna i hennes trädgård istället. Dock blev de inte så bra eftersom jag, pga lite ryggont, inte kunde böja mig ner och komma ner på 'deras nivå'. Inställningarna var heller inte bra, för de glömde jag bort. Så varsågoda att se lite mindre lyckade bilder!

                                                                   

/Cornelia


Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards