corneliasdagbok

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Cornelia Andersson - 25 augusti 2014 21:49

Blev inte alls nöjd med dagens fotografering!
Kameran och jag var absolut inte överrens.
När jag hade raderat 99% av alla bilder så kände jag att jag ändå var tvungen att lägga upp några.
Även fast bilderna inte är bra så ville jag dela med mig av bilderna på Minerva. Oavsett hur dåliga bilderna är så älskar jag min lilla kanin och att se hennes lycka i den stora rasthagen,, det går inte att beskriva!

                                         

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 25 augusti 2014 08:48

Igår var jag och mamma inne på Elgiganten för att kolla på vilka sorts datorer de har.
Allt slutade med att jag 'tingade' en dator och la handpenning på den.
En silver/vit HP.
Mamma ska förmodligen också köpa en sådan och även min syster ska byta ut sin till en sådan. Haha!

Nåja, det glada övertäcks av det tråkiga,, det är måndag.
Jag har ingen alls lust till skolan längre.
Nåja, jag antar att jag inte har något val, så bara till att bita ihop och köra stenhårt!

Ni får en bild på mina fina rosa byxor:


Ha det!


/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards