corneliasdagbok

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Cornelia Andersson - 18 september 2014 20:58

Dagens praktik började med ...... *trumvivrel* ...... mockning.
Hände egentligen inget ovanligt mer än att vi kapade av lite av D-ponnyernas hage tillfäligt då det ska fixas saker där.

Filmade in när jag nästan fick dra mix in till stallet, eftersom han egentligen ville vara kvar ute, men fick dock radera den då den tog för mycket minne.

Idag blev det inget ridpass då jag var väldigt trött efter dagen, men hästen gick ändå 2 pass så hon var igång iallafall. 

Fick lite bilder på hästarna idag..

Mix:
   
 

Älton:
   

Chianti:
   

Zephyr:
   

Min Fina Candy:
   

Och Candys fina bror Kino:
 

Imorgon är det en tuff skoldag med massa hundträning.
Tror att vi fortsätter med agility.. Men man kan ju alltid få hoppas på något lugnare! Som rallylydnad ex.


/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards