corneliasdagbok

Alla inlägg under maj 2013

Av Cornelia Andersson - 29 maj 2013 09:27

Asså först biter Choklad (en häst) mig i armen, när han gick på lektion :O så nu har jag ett blåmärke på armen *suck*.. Å sen så har jag typ världens "tryck/skavsår" på insidan av mitt ben :O
Gör *s ont, typ hela tiden..
Matte NP muntligt idag, var så kul så jag grät så mycket jag skrattade.. Well..

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 22 maj 2013 09:24

Asså jag har inget liv, så jag bråkade lite med datorn x")

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 15 maj 2013 09:01

Asså hur tråkit får man ha egentligen? -_-
Aja,, i eftermiddag blir det att följa med Julia till hennes häst å titta lite :3
Kan se om jag kan ta lite bilder :3

Hur som.... Blodprov imorgon,, blää, men ledig från skolan :3
Jxirhwjfjrutjdheufbgiwjfuehf,, som sagt.... Tråkigt :p

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 14 maj 2013 23:27

Kände att det var dags för en liten föränding ;))
Allt ska bli mycket bättre, ska bara få lite nya foton på mig å hästen och sen ska Emma (www.klabbarpsmuppara.bloggplatsen.se) Fixa en snygg header till mig!:))
Undertiden får ni nya er med detta!;)

/Cornelia  

Av Cornelia Andersson - 13 maj 2013 23:52

Asså, det finns personer som jag vet att jag kan komma till när jag behöver, sådana som inte bara "gillar mig ena dagen, hatar mig nästa o,s,v). Ni ska veta att ni hjälper mig väldigt mycket, även om ni känner att ni knappt gjort något. De flesta av er har jag lärt känna via stallet. Utan det hade jag inte kunnat vara så pass glad som jag ändån är.
Ni har fått mig på andra tankar istället för mitt självskade beteende. Det är... NI är mer än guld värda!<3

Anna Å
Jossan I
Nathalie S
Cornelia L
Cornelia M
Ebba H
Amanda A
Rebecca B
Therese T
Maria B
Wendela H
Linnea M
Sara
Matilda N

A..... L
U..... Å
J...... L
M.... L
P.. P
Usch som jag bara vill ge er en stoooooooor kram!
<3

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 12 maj 2013 09:39

Lägger upp en liten bildbomb på min fina hund, som varit hos mig i hela sitt liv (utom hos uppfödaren då) i hela 12,5år, snart.

Hon må vara blind, men hon är lika söt för det!!;)

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 10 maj 2013 20:41

..gick väll ganska bra. I början var C väldigt "seg/trött" och jag fick ha väldigt mycket ben på henne. Men i traven piggnade hon till rätt bra, lite för bra kanske men helt "inom ramen". Lyssnade bra för skänkeln och var helt enkelt lydig. Formen var också bra men sen blev hon en giraff och helt ofokuserad, så då blev det några volter å sen var det bra igen ;)
Galoppen däremot... Har aldrig behövt vända över så mycket i hela mitt liv.. Pigg?? Ohhja.. Från att nästan gått å sovit till att dundra fram. Hehe.. Försökte få henne lite lugnare då det verkligen kändes som att vi skulle gå omkull (:S) men det gick ej så bra. Formen var perfekt å hon har aldrig lyssnat så bra för skänkeln. Iallafall, så saktade hon inte av när jag rätade upp mig å sa "brr" så jag fick helt enkelt bara sitta å hålla stöd på tygeln å efter nåt varv så taggade hon ner :)
Tränade mycket galoppfattningar från skritt, SUPERDUKTIG var hon!:)

Jättenöjd med dagen :)

Funderar på om jag ska tävla LC:2 den 19:e hmm... Får prata mes päronen ("suck") å se vad de säger ;))

Har inga nya bilder så ni får en gammal ;))


//Cornelia

Av Cornelia Andersson - 7 maj 2013 12:29

En liten bomb från 1 eller 2 helger sedan :33
Myyyyys :3

//Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards