corneliasdagbok

Alla inlägg under augusti 2013

Av Cornelia Andersson - 30 augusti 2013 08:14

Idag står skola på schemat!!kulkul!

Börjar 10 men Gadd börjar 8,20 så sitter här med honom och vanessa.
Just nu sitter han på mina ben *suck*
Får se om benen somnar haha

Ikväll kommer J och C,, trevligt. Och helgen består av stalljour! Perfekt när man är förkyld och allt.





/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 29 augusti 2013 20:33

Gör absolut ingenting!
Skulle egentligen rida idag, men allt blev för mycket så jag åkte hem istället.
Får rida på Lördag helt enkelt.

Nu sitter jag bara här!
Alla ämnena funkar bra i skolan så jag har inte några läxor heller.
VAD KAN MAN GÖRA MER ÄN ATT BARA SITTA VARJE KVÄLL!?
*suck*

Ville bara visa min fina vän M. Gadd!:D
Med mina sol-brills och allt!;)




/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 28 augusti 2013 21:07

..
Nja, det lät väll lite fel hehe

Men sitter och tittar på idol med Algot och Vanessa. MYS!:3

För att vara ärlig så är Ida den bästa idag!
Tycker inte det är rätt att juryn kommenterar de sökandes kläder. Det kan sänka människans självförtroende till 0!
Blir så satans förbannad! Låt människor vara som de vill, det är väll bara bra att de vågar vara sig själva, de ska ju inte behöva känna att de inte vågar gå ut någonstans utan kanske bli nerklnankade..

Nej juryn,, där sjönk mig i mina ögon något kopiöst!
Mest Laila dock. FY PÅ DIG!!
Det är sådant som gör att man inte vill se programmet längre.
Det är ju trots allt rösten ni ska lyssna på.
När de sedan släpper skivor, så ser man ju ändån inte hur artiste ser ut.

Hatar att mitt öra ser så stort ut!^^


/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 28 augusti 2013 09:55

Känslan när man får ett MMS med denna bilden bifogad haha ;)




/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 26 augusti 2013 22:12

När man nått ett visst antal inkomna meddelanden från sina närmsta vänner, att de vill ta livet av sig, då svider det.
"Hjälp mig, jag vill att det ska gå snabbt"
Det är hjärtskärande.

Man vill aldrig få sådana meddelanden! Aldrig!
Vet verkligen hur det känns när man har sådana känslor och jag blir helt paff när jag inser hur många det är som mår som de gör. Det är.. Hemskt.

Ni är starka! Fortsätt kämpa!
Ni är unga och har hela livet framför er! Bryt inte ner, för några, rent ut sagt,, patetiska människor som inte kan hålla sin stora trut stängd!

Jag blir så ledsen!
INGEN ska behöva känna så, inte ens en endaste gång!
Nej, jag blir så less så jag inte ens orkar skriva mer.

Och bara för det finns sådana idiotiska människor där ute så orkar jag inte ens lägga till någon bild!



/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 25 augusti 2013 16:00

Well..
Hanna tyckte att det mesta var roligt;)



Och sen var där en rolig människa som fiskade haha ;)



Och efter det blev det "gott" :)





/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 25 augusti 2013 10:16

Igår hade jag stalljour, och den kunde nog inte gå bättre!
(var i grupp 3). Man känner sig alltid så välkommen i den gruppen, och alla som är med i gruppen är väldigt väldigt väldigt trevliga och goa!
Älskar att vara i den gruppen!

Menmen. På kvällen sen så kom Hanna och ja, hehe. Vi hittade ankor, eller nja, Hanna ville ha ankor och jag fick springa efter och dra tillbaka henne, så hon inte skulle hoppa i dammen i floraparken.
Men sen hittade jag en igelkott.
Amanda trodde att den ville ha Cola och Hanna trodde att den ville ha en gren med löv på, men den dissade båda sakerna!

Nu säger iallafall jag och Hanna godmorgon, där Hanna får stå för bilden ;)




/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 23 augusti 2013 17:34

Ikväll blir det roligheter!
Och ja, jag var så seriös jag kunde på fotona ;)




/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards