corneliasdagbok

Alla inlägg under september 2013

Av Cornelia Andersson - 25 september 2013 07:52

Ville bara komma med ett onödigt inlägg och bara precis nämna att jag hade hur trevligt som helst igår i stallet. Cornelia is back in the galopp-sadel (haha) igen. BAAMMM!

Hejdå x")

[Bild]



/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 24 september 2013 11:06

Bara 2 lektioner idag.
Dock varar skoldagen ändå från 08:20-15:40. Aja.
Första lektionen avklarad iallafall.
Hund stod på schemat och vi hade prov *suck*, sen tränade lite klickerträning.
Eftersom jag inte har en egen hund så fick jag träna med Saras hund Jump.. Igen hehe. Gick över förväntan!
Bara biologi kvar!

Nu sådär innan vi går och äter så taggar jag och Vanessa med varm choklad!



/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 22 september 2013 19:28

... ett foto på mig tagen för några år sedan hehe



/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 18 september 2013 23:35

Testar bara ifall det funkar med FB-kopplingen nu.

Ni får en bild på mig,, som Gadd såklart la upp på sin FB..
Lite sådär Fuck You, men men.. Han kommer få igen!;)

 



/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 18 september 2013 21:49

Tjeenare bloggen!

Förlåt atjag inte varit så jätteaktiv på bloggen, men skolan och läxor kräver rejält med tid nu känner jag. UNDERBART skönt att få göra någat annat här hemma än att bara sitta. 
Annars flyter skolan på rätt bra och jag börjar verkligen känna av det positiva nu.
Har även börjat snacka med kuratorn, en härlig liten individ detdär.

Och nu till det tragiska då va.
Igår i stallet fick jag ett samtal av E, som var påväg in till sjukhuset med N.
N hade råkat ut för en olycka, och blev senare på kvällen förklarad hjärndöd. Senare på kvällen kopplades alla maskiner ur och och hennes själ kunde få vandra vidare.
Än har det inte slagt mig ännu, men om ett tag lär jag förmodligen inse att hon inte kommer tillbaka.
Jag grät som en stucken gris inatt, så idag har jag känt mig helt utpumpad.
Lär förmodligen bli ännu en, nästan, sömnlös natt.

Det som hnde var brutalt. Mer än brutalt!
Men jag hoppas innerligt att hon har det så bra som hon bara kan få det just nu.

Fina människa, som ibland kunde få för sig lite konstigheter, men alltid av goda själ. Omtänksam och ville alltid vara som en liten extramamma.
Personen som nästan stöttat mig helt sedan några månader tillbaka efter en ''liten'' fest.
Finner inga ord för hur mycket hon ville hjälpa.

Vila i frid min älskade vän!<3


/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 14 september 2013 13:42

På bättre tider, så tjockar jag och syster oss :3



/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 9 september 2013 21:44

Vi är alltid jättenormala och jätteseriösa!




/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 8 september 2013 14:26

Bara så alla vet..
Och eftersom det är så JÄTTE viktigt.
Och eftersom alla bryr sig så mycket, och verkligen vill veta.
Och eftersom jag inte har något liv.

Så har jag och Marcus varit tillsammans i 1 vecka.
~1 September~




/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards