corneliasdagbok

Alla inlägg under oktober 2013

Av Cornelia Andersson - 25 oktober 2013 15:43

Jag, Amanda och Josse :p




/Cornelia & Company

Av Cornelia Andersson - 18 oktober 2013 09:39

Titta.....!:D



Träningen igår gick väll sådär.
Hon var helt stel i båda sidorna och mitt vänstra ben vill ju inte alls funka.
Dock var galoppen och även övningen på galoppsprången jättebra!:)



/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 15 oktober 2013 23:19

Idag bar det av, tillsammans med alla naturbrukare på skolan, till tropikariet(?).
Hehe, trodde aldrig att jag någonsin skulle:
1. Klappa en orm
2. Klappa en krokodilunge
3. Ha en massa lemurer på mig

Hade det gått så hade jag lätt köpt en lemur!
Underbara små varelser, som också är extremt smarta och nyfikna!
Hade dock så fasens ont i magen, och jag kan erkänna att jag var rädd att jag skulle få urinvägsinfektion, igen.
Nåja, det gick över!

Stallet då?
Hästen var fantastisk!
Arbetade ner sig något sjukt (bra) i formen ch lyssnade jättebra för skänkeln! Såhär bra har det nog faktiskt ALDRIG gått för mig någon gång. Hon blev så svettig att jag var tvungen att plocka fram fleece-täcket så hon skulle hinna torka innan min kära Thea skulle få sitta upp på henne.
Även idag rann det glädjetårar! Theas och Emmys förtjänst!
(Igår var det Barbro som fick mig på ''glädje-tårs-humör'').

Imorgon är det Biologi-prov. Jippi!         (...Eller inte)

Bilder från idag kommer antagligen imorgon, så ni får nöja er med en bild på lilla mig, som Vanessa fotat!  



/Cornelia




Av Cornelia Andersson - 11 oktober 2013 14:30

Yohio- och Miss Lis film :)


/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 10 oktober 2013 21:01

En film på honorna kommer sen också..


 

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 10 oktober 2013 08:56

Just nu är allt skit...
Ont i halsen, huvudvärk och inflammation i knäet. Var påväg in till skolan men kände att det verkligen inte går. Så nu väntar jag på att mamma ska hämta mig. Dessutom väntar jag vid maxi av alla ställen. Så awesome!

För er som är intresserade så har jag fortfarande 2 kaninpojkar till salu. Eventuellt en liten hona också.
Födda 16 Juli 2013
Hanarna är viltgrå rödförstärkta och honan är viltgrå.
Alla är jättetrevliga, dock behöver honan nog lite extra kärlek då hon ibland tycker att vi människor är lite läskiga. 250kr/st
Intresserad?
Lämna en kommentar med din E-mail så kontaktar jag dig.

(Bilder kommer)


/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards