corneliasdagbok

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Cornelia Andersson - 3 augusti 2013 13:38

Mamma jobbar och pappa kom precis hem,, han ställde sig direkt och fixade spagetti och köttbullar,, haha nästan lite Lady och Lufsen ;)
Bestämde oss iallafall för att sitta ute, myyys :3

Kollade som sagt på Holby City igår, ?och Janice överlevde.. Haha har aldrig blivit så glad i hela mitt liv känns det som. Kände nästan hur tårarna började titta fram, så känslig man kan vara.

Idag bar det av till Jasse tillsammans med Sandra, alltid lika underbart att få träffa de två. Var meningen att de båda skulle hem till mig, men S skulle till stranden och J skulle på bio, så det blev inte som vi hade tänkt. Hehe aja ;))




/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards