corneliasdagbok

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Cornelia Andersson - 12 september 2012 22:34

Idag var det då dags för första hopplektionen på Candy..
Hon var inte lika pigg som jag trodde 'pust'' men PIGG var hon ;))
Första hindret tappade jag båda stigbyglarna, men funkade lika bra utan ;)) Hon rusade på ganska bra,, men det löste sig.. Andra gången så släppte jag efter på tyglarna å då skrittade hon fram ända till typ 7-8m innan hindret, sen galopperade hon, fast då var jag iallafall beredd :)

Gick FINEMANG!! :))

Blev tyvärr inget foto eller film idag då Anna plötsligt fick åka hem då hennes kära kanin Elliot tyvärr avlidit.. Jag lider med min kära Anna, då Elliot verkligen var en kär kanin!!
Ska se om jag hittar nån bild på honom sen..


Har iallafall lite andra bilder som jag tog idag..b.l.a några biler från när Candy iag testade mitt träns för första gången som jag även red i idag) även när hon bytt grimma, från den rosa, till den lila!!:3 Och såklart några på fölen :33

Älskar min lilla flicka!!:)

Ha de bra!!


                                                                       


(Suddiga bilder,, dålig kamera ;''/////)


//Cornelia

Av Cornelia Andersson - 12 september 2012 07:39

Jahopp sitter just nu i datasalen i skolan,, sådär 5min innan första lektionen börjar..

Ska ha NO ;// *suck*
Aja,, jag överlever nog.. sa lämna in mitt arbete om migrän..

Sjukt nervös inför hoppträningen ikväll O,o D:
Aja,, jag kommer nog trilla av å isåfall får jag det nog på film ;))

(Inga bilder på skolans dator ;//)

Ha det bra!!


//Cornelia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards