corneliasdagbok

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Cornelia Andersson - 6 juli 2013 21:24

Okejdå det blev danskväll iallafall ;)


/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 6 juli 2013 17:09

Skulle det vara något?
Ikväll?

Ja, skulle suttit fint ;)
Dock är jag inte 16 förrens i Nov och mamma (och såklart pappa) ville hitta på något annat ikväll.

Bättre lycka nästa gång/år ;P

Var bara tvungen att skriva det, i brist på liv hehe heh he h.


/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 6 juli 2013 14:42

Finns det något mysigare än att sitta i utesoffan med en av sina älskade kaniner och mata han med morot?
Fina lille Sture <3

Förlåt för att min stora ballong-mage (sim för övrigt krånglar som f*n just nu) kom med på mina kassa mobilbilder ;)



/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 6 juli 2013 12:57

Horoskopet för dagen lyder:
" Sätt på radion, och ställ in den på en pratradiokanal idag. Ditt diagram pratar för inlärning under resor, och eftersom de flesta av er inte kommer att semestra, är det bästa sättet att få ut det mesta av dagens energi att hålla dina ögon och öron öppna medan
du pendlar."

Känner mig också väldigt snäll som fixar fika utomhus till hela familjen
I det nya "tillbygget" till huset.
Väldigt skönt att sitta här ute i sofforna på kvällarna, när den lilla lampan i "vattenfontänen" lyser upp allt och porlar så fint :)

(förlåt för ännu fler dåliga mobilbilder)

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 6 juli 2013 11:42

Haha naww, Busan var så trött då hon somnade i min famn och sträckte riktigt på sig, alltså visade hon också sin mage, haha vilken tjockis! ;)
Hon tillät t.o.m att man kliade hennes mage, succé!




/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 6 juli 2013 00:09

Ja, ''igår'' (förrgår) spenderade jag ju kvällen tillsammans med de underbara Felix, Andreas och Martin F (därav det sena horoskopet för dagen)
Helt fantastiskt kul, fattar inte att man ens kan ha så roligt, och alla som säger ''Killar och tjejer kan inte vara vänner''.. Pfft ;)

Jag åt middag och sedan skulle jag gå och möta Felix och Andreas (visste inte då att Martin skulle vara med), vid kärleksstigen.. hehe.. ;)
Men så var det bara Andreas där ''hmm''.
Aja, jag som älskar att fota, fotade såklart lite, tills..
Det började knaka uppe i skogen, det kom närmare och närmare och ut kom Felix och Martin, utklädda till..... Soldater(?) Hahaha, vilket skratt man fick ;)

Sen sköt de varandra (och mig *suck*) med pilbågar och svärd etc. Jätteirriterande!;)
Iallafall.. Sen gick Martin hem och vi andra stack till affären och köpte chips, som vi sedan matade ankorna i floraparken med (De ville ha, och vi ville helt enkelt inte att de hoppade upp i våra famnar). När chipsen var slut så skulle Andreas och Felix ha lie ''mys-pys'' på gräsmattan, det blev inte så mysigt som de hade tänkt.
Slutade med att båda hade ank-skit på tröjorna, haha.
Av med tröjorna! Och sedan vandrade vi hem till mig och satt ute vid ute-möblemanget.
Sen kollade vi på Holby City!
Awesome kväll med andra ord.

Förlåt för rörig text, och för kommande röriga bilder. Men har ONT och orkar inte skriva jätte noggrant.
(Bilderna tagna med mobilen så därför är det EXTREMT dålig kvalitét)
                                                                       


/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards