corneliasdagbok

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Cornelia Andersson - 2 juli 2013 17:34

Ja, vad säger man?
När man löst ett problem så får man ta itu med nästa, hmm   


Hursomhelst, min kropp verkar vilja spela mig ett spratt x.x
Under ett tag har det verkat som om några nerver sitter i kläm, eftersom jag kan inte sitta ner i 10min utan att båda benen somnat, känns som man ska falla ihop när man går eftersom man inte känner något.
Mitt vänstra lillfinger är inte mycket bättre,, det sover hela tiden och har gjort i ca 3(?) veckors tid..
Börjar bli aningen irriterande. 
Aja får väll kolla upp det också, men nu först ska vi åka och klura ut lite saker tillsammans med dietisten, och såklart gå på alla vanliga läkarbesök.

Faktiskt så är det ganska trevligt att åka till sjukhuset nuförtiden. Trevlig läkare och JÄTTE trevlig sjuksköterska. Personer som är lätta att prata med och nu måste ju inte mamma följa med in hela tiden, så det är mycket lättare att få sakerna ur mig :P


Nu väntar jag också på ett samtal, som ska hjälpa mig under lovet, när jag inte har någon kurator/lärare att direkt prata med,så ja, vi får se vart detta leder, men jag hoppas på att allt snart får en positiv men inte allt för stor förändring i mitt liv :)


  
(Haha gammal bild från tiden då inget var ett problem,, vad snygga ben jag hade. ;) Fotat har Victor B gjort!) :P


/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 2 juli 2013 13:41

Såklart ska jag lägga upp ''Dagens Horoskop'' idag också :)
Idag lyder det såhär:
''Du kommer att vara mycket lyckligare och mycket mer optimistisk i dag. Att vara nära hemmet, städa eller arbeta med projekt som förbättrar hemmet skulle kunna vara en källa till stor glädje och tillfredsställelse för dig. Det hela har den sidofördelen att den ökar fastighetens värde också, om du är en husägare.''

:)

/Cornelia

Av Cornelia Andersson - 2 juli 2013 12:44

Eftersom den förra headern var för oseriös och extrem så gjorde jag en ny.
De förra var bara tillfällig, så det var alltså redan bestämt att jag skulle göra en ny, när jag fick tid och lust att göra en ny. :)


 
(Haha, minnen från tiden då man var smal) x'')

/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards