corneliasdagbok

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Cornelia Andersson - 20 januari 2013 13:29

Jag ville känna blodet, känna det rinna ner från armarna, benen ansiktet, jag ville känna smärtan, jag ville skada mig, men du kom och visade mig vägen.
Jag är för evigt tacksam, nu är det din tur att få känna dig omtyckt av mig.
Jag tror inte att du förstår det, men du har hjälpt mig, på så kort tid, att fixa min framtid, mitt liv.
Jag kommer att finnas här för dig så länge ditt hjärta slår och längre än det. Du förtjänar det, så mycket sikt du får ta, det är inte acceptabelt. Jag blir så ledsen, när jag hör allt. Men sen när vi
träffas lyser allt upp, hur kan man prata så mycket skit om en sådan fantastisk och omtänksam person, som ALDRIG pratar skit om någon.
Hur kan ni vara så egoistiska denna person ställer faktiskt alltid upp för alla.

Jag gråter av bara tanken och vill vara med personen hela tiden bara för att kunna trösta, när alla pratar skit och skriker sådana grejer, så ALLA hör det.
Vad är ni för personer?
Jo, ni är sådana personer som ej förtjänar en sådan fantastisk människa i ert liv!

Jag kommer alltid finnas här för dig!<3

Av Cornelia Andersson - 20 januari 2013 12:51

Hade Alexi ute i snön igår. Hon älskade det!
Har nog ALDRIG sett någon kanin göra så många glädjeskutt, slutade med att hon skuttade upp i mitt knä (satt på huk) å somna :3
Bebbii<33

Av Cornelia Andersson - 20 januari 2013 10:26

Varför kan folk bara inte acceptera varandra som man är!?Är så j*vla trött på människor nu. Fattar ni inte att ni sårar folk?Dessutom, bara för att jag sminkar mig med lite kajal, eyeliner och lite (ok ganska mycket) mascara så betyder det ej att jag är en fjortis. Inte heller för att jag registrerar mitt namn på vissa blogportaler (SevensFlikkah) med 2 k istället för ck och ett h på slutet. Jag skriver så för att jag gillar det!Och emo, ja, det kanske jag e MEN, det är inget jag vill att folk skriker efter mig."ASEXUELLA UKGE" skriker ni också efter mig över hela skolan, moget?Så många nätter jag sitter uppe och nästan spyr över tankarna.Mesig? Kanske det, men ni ska se, att när någon som betyder mycket för er åker/försvinner, så blir antagligen ni också lite upprörda.Dum i huvet? Det har ni aldrig kunnat svara på varför jag är det.Omogen? För att jag också vill ha skoj. När ni gör samma sak så tycker ni att det är "coolt" men om jag skulle råka göra det "gud vad omogen du är". Och jag käftar inte ens emot, jag bara tar den j*vla sliten och accepterar den.Har ni funderat på att jag kanske blir sårad? Nej, för ni är så självupptagna och bara tänker att ni är bäst och sliter i andra.!Såna som er vill jag ej ha i min närhet, faktiskt! Gud vad jag längtar till gymnasiet, få börja om allting, hoppas på nya bra vänner.Nä, nu får ni mogna.Acceptera personer som de är, alla är ej som ni, omogna fjantar.Hoppas ni har fått er en inblick om hur jag har det.Ha ett bra liv.//Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards