corneliasdagbok

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Cornelia Andersson - 4 januari 2014 19:54

Dethär med att kändisar, speciellt artister, visar sig halvnakna i musikvideos och bilder på internet. Är det ok?
Mycket dramatik skapades när Miley visade sig halvt avklädd och ännu mer skapades när många började tycka till om 'ja men den, den och den artisten har gjort det, Miley kan också göra det'
Men allmänheten får ju inte lägga ut bilder på sig sälva halvnakna, då blir man kallad 'porrstjärna', varför ska då kända människor få göra det då? Hur är det egentligen med jämställdheten (stavning) i Sverige?

Helt ärligt, vad är det de vill visa?
De ska sjunga, inte få folk att kolla på deras kroppar.
På med kläder för fasen, ni sjunger inte bättre för att ni inte har kläder på er! *suck*



/Cornelia

Presentation

HejHej och välkomna till min blogg!

Jag är en tjej född -97 vars intresse fokuserar på djur, foto och musik.

Jag går mitt andra år på gymnasiet, inriktning hund, och jag måste bara säga tack till alla underbara lärare, i högstadiet, som gjort detta

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards